Există o idee preconcepută care spune că preparatele sănătoase nu sunt tocmai și apetisante sau gustoase. Cel mai probabil, această idee a pornit de la o persoană care nu și-a valorificat creativitatea în procesul de gătire pentru că există multe combinații pe care le poți face cu diverse ingrediente pentru a rezulta un preparat sănătos și delicios. Am pregătit pentru tine 3 idei de preparate care îți vor răsfăța papilele gustative în zilele de dietă.

Orez sălbatic cu somon

Una dintre cele mai gustoase combinații este cea dintre orez și pește, iar dacă ai ales orezul sălbatic sau negru și somonul, poți spune că este și una dintre cele mai sănătoase combinații! Tot ce trebuie să faci este să pui orezul la fiert într-o oala, iar somonul să îl pui pe o hârtie de copt la cuptor sau să îl prepari pe grill. Este un preparat simplu și rapid de făcut, pe care îl poți încerca oricând ai nevoie de ceva sănătos și gustos. Orezul sălbatic are multiple beneficii pentru sănătate, este bogat în nutrienți și sărac în calorii, în timp ce somonul îți aduce aportul necesar de acizi grași Omega 3. Pentru un plus de savoare, poți servi acest preparat alături și un dressing de lămâie.

Supă cremă de legume

Dacă ai nevoie de o rețetă rapidă și sănătoasă, poți încerca o supa crema de legume – durează mai puțin de 30 minute să o prepari. Tot ce trebuie să faci este să fierbi legumele, să le blendezi și să condimentezi după gust (de cele mai multe ori se folosește sare, piper și boia dulce sau chilli, dacă preferi ca supa ta să fie ușor picantă). Îți recomandăm să servești supa cremă cu niște crutoane cu verdeață și apoi să ne spui dacă preparatele sănătoase au sau nu un gust delicios! 

Paste integrale cu pesto din avocado

Majoritatea oamenilor evită pastele atunci când urmează o dietă, însă există și variante sănătoase ale acestui preparat. Spre exemplu, poți prepara o porție de paste integrale cu un sos proaspăt de pesto realizat din avocado, usturoi, busuioc, ulei de măsline, sare și piper. Este o rețetă rapidă, ce nu necesită prea mult efort din partea ta – cât se fierb pastele, poți pune ingredientele pentru sosul de pesto într-un blender și în mai puțin de 20 minute vei savura ceea ce noi credem că va deveni preparatul preferat în zilele de dietă. Partea bună este că pastele integrale sunt sățioase, deci nu vei avea nevoie de o porție foarte mare pentru a te sătura.

Încearcă aceste rețete delicioase și vei vedea că îți va fi mult mai ușor să adopți o alimentație sănătoasă!