Ai nevoie sa slabesti rapid? Daca ceea ce iti doresti este sa urmezi o dieta pentru slabit in cateva zile, pe parcursul acestui articol vei descoperi 5 diete pentru a slabi rapid. Acestea dureaza intre 3 si 22 de zile in care poti slabi pana la 10 kilograme.

Ai nevoie sa slabesti rapid? Poti incerca sa urmezi una dintre cele mai populare diete pentru a pierde in greutate, precum Fricker, Dukan, Atkins, Okinawa, low carb, Pritikin, paleo sau dieta disociata. Desi in general nu sunt diete pentru a pierde rapid in greutate , ci sunt concepute pentru un rezultat pe termen lung.

Daca ceea ce iti doresti este sa urmezi o dieta pentru slabit in cateva zile, pe parcursul acestui articol vei descoperi 5 diete pentru a slabi rapid.

1. Diete pentru slabit rapid: dieta vegana de 22 de zile

Sunt 22 de zile, nici una mai mult, nici una mai putin. De ce? Pentru ca, potrivit creatorului sau, psihologul sportiv Marco Borges, este nevoie de 21 de zile pentru a crea un obicei de viata.

Dieta vegana de 22 de zile consta in a consuma intre 1.200 si 2.000 de calorii pe zi, toate provenind din alimente sarace in grasimi saturate, dar bogate in antioxidanti si fibre.

Prin urmare, in timp ce slabesti, ai grija de sanatatea inimii tale, reducand nivelul de colesterol rau, imbunatatind tranzitul intestinal si intarind sistemul imunitar.

In ciuda tuturor acestor beneficii, trebuie sa retii ca este o dieta care nu acopera nevoile energetice de baza ale organismului tau, deci nu este indicata persoanelor cu nevoi nutritionale specifice.

Aceasta dieta consta in consumul a trei mese pe zi aplicand regula 80/10/10, adica 80% carbohidrati, 10% grasimi si 10% proteine. Cu el poti slabi pana la 10 kilograme in doar 22 de zile.

2. Diete pentru slabit rapid: dieta de curatare de 3 zile

Aceasta dieta este indicata sa faci dupa un timp in care ai mers putin cu mancarea. Cu el vei putea elimina toxinele in timp ce slabesti cateva kilograme si pierzi volum.

Consta in consumul de alimente sarace in grasimi si glucoza, lucru care nu poate dura mai mult de trei zile daca nu vrei sa suferi un deficit de nutrienti.

Este important sa mananci 5 mese pe zi si sa bei un bulion de casa inainte de pranz si cina. Ceaiul si cafeaua sunt excluse. In schimb, trebuie sa optezi pentru infuzii pe baza de coada-calului, fenicul, melisa, lemn dulce sau papadie.

Sunt permise fructele, precum si carnea slaba sau pestele la gratar sau fiert. Pe tomadieta.com puteti afla mai multe despre aceasta dieta si puteti vedea cateva exemple de meniuri.

3. Diete pentru a slabi rapid: dieta Scardale

Pentru a pierde acele kilograme pe care le-au mai ramas in doar 14 zile, trebuie doar sa urmezi aceasta dieta care prioritizeaza consumul de proteine. Consta din doua faze, prima dureaza doua saptamani, apoi vine dieta de intretinere pentru a evita efectul de rebound.

Creatorii sai asigura ca vei slabi intre 8 si 10 kilograme in doua saptamani. Pentru a-l urma la litera trebuie sa indeplinesti o serie de reguli:

  • Mananca trei mese pe zi.
  • Nu iesi din alimentele permise.
  • Nu consumati alcool sau tutun.
  • Bea doi litri de apa pe zi.
  • Nu beti bauturi dulci.
  • Salatele pot fi imbracate, dar fara ulei. Utilizati otet, lamaie sau mustar.
  • Fructele si legumele sunt esentiale.
  • Inlocuiti zaharul cu indulcitori.
  • Nu mancati pielea de pui si curcan.
  • Evita grasimile.

4. Diete pentru slabit rapid: dieta cu mere verzi

Este ca dieta cu ananas, dar cu mere. Fiind o dieta foarte restrictiva, poti slabi 5 kilograme intr-o saptamana.

In prima zi poti manca doar mere iar in urmatoarele doua zile poti introduce legume la gratar, peste sau carne alba.

Deja in a patra zi la micul dejun este permis sa mananci niste sunca sau piept de curcan si o felie de paine integrala. La cina poti manca doar fructe.

5. Diete pentru slabit rapid: dieta semidisociata

La fel ca si precedenta, si aceasta dieta va va permite sa slabiti 5 kilograme intr-o saptamana. Trucul este sa nu amesteci proteinele cu carbohidratii. Aici puteti vedea un exemplu de meniu saptamanal. Exista trei mese pe zi: micul dejun, pranzul si cina.